perjantai 5. kesäkuuta 2015

Oot sä SELVIYTYJÄ vai muutenko oot niin vaikee?

Tiedättekö sen tunteen, että vaikka seisoisit päälläsi, toisten elämä on ja pysyy mustavalkoisena?
Ei nähdä metsää puilta, eikä suostuta asettumaan edes minuutiksi toisen tilanteeseen.
Nähdään vain MINÄ ja MINUN ongelmani.

Mulla on nyt valitettavasti ollut pari viimeistä viikkoa näin. Vaikka kuinka yritän selittää, että ymmärrä sitä toistakin, niin ei suostuta. Koska: MINÄ.

Anteeksi nyt vaan mutta mua oikeesti vituttaa noin itsekkäät  ihmiset.

On mullakin ongelmia, mut helevetti en nosta niitä seinälle ja huuda kaikille naama punasena.
Siinä vaiheessa kun sä oikeesti raivoot kaikesta kaikille, pitäs pysähtyy, hengittää ja miettiä vähä sitä OMAA käytöstä.

Mä olen niin kyllästynyt siihen, että on vaan mun näkemys asiaan ja sun näkemys asiaan, mutta ei muisteta, että asiaan on kymmenellä muullakin näkemys eri näkökulmasta.

Mua ottaa niin aivoon. Oikeesti. Ja sen varmasti huomaa. Mutten silti rähjää, räyhää ja raivoo.
Ei se auta.
Kokeilkaa vaikka.

Mitä sitten, että joku puhuu susta paskaa, tai vaikka ihan asiaakin?
Oikeesti. Reagoimalla voimakkaasti saat sen näyttämään just siltä ku halutaan; OSU ja UPPOS, ja tekee kipeetä, vai mitä?

Avarra niitä silmiä. Katso ympärille. Maailmassa on muitakin, osalla asiat vielä huonommin. EIKÄ NE VALITA!

Jo kaksi vuotta sitten otin asenteen, että ne valittaa vähiten, keillä eniten olisi valittamiseen aihetta.
Ja edelleen olen samaa mieltä. "Tyhjät tynnyrit kolisevat eniten".

Eikä mua nyt vois paskaakaa kiinnostaa, jos tästä joku vetää sen herneen nenää.
Ei todellakaa kiinnosta. Mulle on voitu aukoo päätä, mutta mä en saa?
Mulle on voitu huutaa naama punasena miten epäreilua KAIKKI on, mutta mulla ei oo OIKEUTTA valittaa?
Haloo hei, miettikääpä vähän.

Ei ne ystävät kaikkee paskaa jaksa kattoo.
Vielä vähemmän, jos vähättelette heidän ongelmia.
Jokaisella on joskus vaikeeta, mut toisten elämä tuntuu olevan aikamoista suorittamista ja oon kyllä joskus miettiny että varsinaisia SELVIYTYJIÄ. (Kyllähän kaikki Survivor -ohjelman muistaa...Piti ettiä ruoka, rakentaa oma maja jossa nukkua ja tapella toisen ryhmän kanssa extra elämästä)


Mullakin olisi paljon kerrottavaa, miten vaikeeta mullakin on ollu ja on joskus vieläkin. Mutta arvaatko mitä?
En halua saada valittajan ja narisijan mainetta. Haluan olla se positiivinen paska, joka kyllä kertoo sen inhottavan(kin) mielipiteensä.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti